Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2016, Marzec1 - 0
- 2016, Luty3 - 0
- 2015, Kwiecień2 - 0
- 2015, Marzec7 - 0
- 2015, Luty4 - 0
- 2015, Styczeń8 - 0
- 2014, Grudzień4 - 0
- 2014, Listopad18 - 0
- 2014, Październik12 - 0
- 2014, Wrzesień11 - 0
- 2014, Sierpień11 - 0
- 2014, Lipiec6 - 0
- 2014, Czerwiec22 - 0
- 2014, Maj21 - 0
- 2014, Kwiecień21 - 1
- 2014, Marzec17 - 0
- 2014, Luty18 - 2
- 2014, Styczeń5 - 0
- 2013, Grudzień12 - 1
- 2013, Listopad11 - 0
- 2013, Październik24 - 0
- 2013, Wrzesień23 - 0
- 2013, Sierpień31 - 0
- 2013, Lipiec28 - 0
- 2013, Czerwiec27 - 1
- 2013, Maj22 - 0
- 2013, Kwiecień18 - 0
- 2013, Marzec4 - 0
- 2013, Luty6 - 0
- 2013, Styczeń9 - 0
- 2012, Grudzień9 - 3
- 2012, Listopad5 - 0
- 2012, Październik3 - 0
- 2012, Wrzesień17 - 0
- 2012, Sierpień19 - 0
- 2012, Lipiec19 - 0
- 2012, Czerwiec18 - 5
- 2012, Maj20 - 2
- 2012, Kwiecień14 - 1
- 2012, Marzec13 - 11
- 2012, Luty9 - 16
- 2012, Styczeń18 - 9
- 2011, Grudzień8 - 0
- 2011, Listopad6 - 0
- 2011, Październik14 - 0
- 2011, Wrzesień8 - 0
- 2011, Sierpień17 - 0
- 2011, Lipiec17 - 0
- 2011, Czerwiec24 - 0
- 2011, Maj13 - 0
- 2011, Kwiecień12 - 0
- 2011, Marzec8 - 0
- DST 15.36km
- Teren 5.00km
- Czas 00:46
- VAVG 20.03km/h
- Temperatura 0.0°C
- HRmax 149 ( 75%)
- HRavg 126 ( 63%)
- Podjazdy 10m
- Sprzęt Forelle
- Aktywność Jazda na rowerze
Ślisko i guma
Czwartek, 27 grudnia 2012 · dodano: 28.12.2012 | Komentarze 2
Nie zapomniany trening jednym słowem. Nie dość że niebezpiecznie to zakończyło się a jak by inaczej pod koniec tego roku kolejną gumą....Gdy wyjeżdżałem rano ta trening drogi przypominały dosłownie lodowisko, samochody poruszały się 30km/h a co dopiero ja rowerem. O dziwo miejscem nie oblodzonym okazały się chodniki w mojej okolicy po których jeździłem:-) Na domiar złego pod koniec treningu złapałem kolejną gumę, i trening został urozmaicony o 4 km spacer. Na szczęście udało mi się prawie całkowicie wykonać założenia treningowe, z godziny jazdy w tlenie udało się przejechać 46min, i wykonać wszystkie serie zaplanowanego ćwiczenia szybkościowego S2, czyli jazdy przez 30 sekund z maksymalną kadencją, z 5 minutowymi przerwami. Mam nadzieję że nowy rok nie będzie tak obfitował w defekty:)